سند شرایط استفاده از سامانهٔ «کارشا»

                  ا کارشا
۱ سامانهٔ «کارشا» این امکان را به شما می‌­دهد که به سایر افراد به راحتی وجه انتقال دهید یا از آن­ها وجهی دریافت کنید. به منظور استفاده از خدمات سامانهٔ «کارشا»، مقرراتی متوجه ارائه‌دهندگان و کاربران خدمات پرداخت­ نوین ­است به نحوی که ثبت نام و استفاده از خدمات سامانهٔ «کارشا» به منزله پذیرش و التزام کاربر به این مقررات است.
۲ در این سند شرایط استفاده از سامانهٔ «کارشا» («سند») منظور از سامانهٔ «کارشا»، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت نوین(پرداخت­‌بانی)؛ منظور از «کاربر»، استفاده‌کننده از خدمات پرداخت سامانهٔ «کارشا»(و «کاربران» به معنای بیش از یک «کاربر»)؛ منظور از «نهاد ناظر»، نهاد نظارت‌کننده بر فعالیت پرداخت­‌بان در بانک مرکزی می‌باشد و منظور از «فروشنده» کاربری است که از سامانهٔ «کارشا» برای دریافت وجوه بابت کالا و خدمات خود استفاده کرده و دارای «حساب کاربری پذیرندگی» در سامانهٔ «کارشا»(و «فروشندگان» به معنای بیش از یک «فروشنده») است.
۳ برای استفاده از خدمات سامانهٔ «کارشا»، شما باید بالای ۱۸ سال سن و دارای تابعیت قانونی جمهوری اسلامی ایران باشید. از سامانهٔ «کارشا» تنها درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران می­‌توان استفاده کرد. برای عضویت می‌بایست اطلاعاتی هم‌چون شمارهٔ تلفن همراه، نام، نام­ خانوادگی و شمارهٔ شبای حساب بانکی را در اختیار سامانهٔ «کارشا» قرار دهید.
۴ با استفاده از سامانهٔ «کارشا»، کاربران تعهد می­دهند تمام اطلاعاتی که ثبت می­کنند صحیح، به‌روز و کامل است و همچنین در صورت تغییر هر کدام از اطلاعات، کاربر متعهد است آن تغییر را در سامانهٔ «کارشا» اعلام و ثبت کند. در غیر‌ این‌صورت بنا به صلاح‌دید سامانهٔ «کارشا»، امکان توقیف حساب کاربری و مسدود کردن دسترسی کاربر به سامانهٔ «کارشا» وجود دارد.
۵ با استفاده از سامانهٔ «کارشا»، کاربر و «کارشا» متعهد و ملزم به مقررات مندرج در این سند می‌شوند.
۶ سامانهٔ «کارشا» صرفاً و فقط مسئول انتقال وجه از یک کاربر به کاربر دیگر است و هیچ مسئولیتی در قبال رفتار گیرندهٔ وجه، انتقال‌دهنده­ وجه، موضوع انتقال وجه و سایر موارد ندارد. همچنین سامانهٔ «کارشا» ضمانت نمی­‌کند که یک انتقال‌دهنده یا گیرندهٔ وجه، شخصاً عملیات را به صورت کامل انجام خواهد داد.
۷ شرایط احراز هویت و تأیید صلاحیت:
۷-۱ پس از عضویت، سامانهٔ «کارشا» اطلاعات وارد شده شامل: شمارهٔ تلفن همراه، نام، نام­ خانوادگی و شمارهٔ شبای حساب بانکی را بررسی می­‌کند و پس از احراز هویت شما و تأیید عضویت، امکان استفاده از خدمات سامانهٔ «کارشا» را خواهید داشت.
۷-۲ افراد زیر سن قانونی (زیر ۱۸ سال) مجاز به عضویت در سامانهٔ «کارشا» و استفاده از خدمات کارشا نیستند و «کارشا» مجاز است هر زمان که از این امر مطلع شود، بدون نیاز به اطلاع به کاربر، حساب کاربری وی را مسدود نماید. در هر حال «کارشا» هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پرداخت‌ها و دریافت‌های اشخاص زیر 18 سال نداشته و نخواهد داشت.
۷-۳ استفاده از تلفن همراه و شمارهٔ شبای حساب بانکی سایر اشخاص برای ساخت حساب کاربری در سامانهٔ «کارشا» ممنوع است و در صورت مشاهدهٔ موارد تخلف، شناسه‌های کاربری خاطی توقیف می‌­شوند. در هر حال «کارشا» هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال استفادهٔ غیرمجاز و بدون اجازه اشخاص از تلفن همراه و شمارهٔ شبای حساب بانکی کاربران نداشته و نخواهد داشت.
۷-۴ کاربران کارشا می‌بایست هرگونه تغییر در اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند. در صورت مشاهدهٔ اشکال در شمارهٔ تلفن همراه یا حساب بانکی، «کارشا» مجاز است حساب کاربری فرد خاطی را بدون نیاز به اطلاع به کاربر مسدود نماید.
۷-۵ هیچ کاربری حق واگذاری شناسه یا حساب کاربری خود به شخص دیگری را ندارد. در صورت واگذاری استفاده از حساب کاربری تحت هر عنوانی به اشخاص دیگر، هرگونه مسئولیت نحوهٔ استفاده از حساب کاربری بر عهدهٔ کاربری است که مشخصات وی در سامانهٔ «کارشا» ثبت شده است.
۷-۶ فروشندگان با استفاده از سامانهٔ «کارشا» متعهد می‌شوند و تأیید و تصدیق می‌نمایند که برای فعالیت در جمهوری اسلامی ایران مجاز شناخته شده‌­اند و مجوزهای مربوطه را (در صورت نیاز یا وجود) تحصیل نموده‌اند. تمام افرادی که از جانب فروشنده به حساب کاربری پذیرندگی دسترسی دارند نیز ملزم و متعهد به اجرای کلیه مقررات این سند می‌باشند. همچنین فروشنده مسئول کلیه فعل و ترک فعل‌های فعلی و گذشتهٔ اشخاصی است که به حساب کاربری پذیرندگی دسترسی دارند ولو این‌که فعل یا ترک فعل مزبور تحت امر یا نظارت شخص فروشنده صورت نگرفته باشد و یا شخص فروشنده از فعل یا ترک فعل‌های مذکور مطلع نبوده باشد.
۷-۷ فروشندگان مکلفند همواره و به طور مستمر، از مطابقت عمل‌کرد خود با قوانین و مقررات موضوعهٔ جمهوری اسلامی ایران از جمله، بدون قید محدودیت، قانون تجارت الکترونیکی، قانون جرایم رایانه‌ای، دستورالعمل‌ها و الزامات اعطای نماد الکترونیکی، مصوبات شورای پول و اعتبار و بخشنامه‌های بانک مرکزی اطمینان حاصل کنند و «کارشا» را در مقابل هرگونه پیگرد قانونی مصون نگه داشته و شخصاً پاسخگو باشند.
۸ موارد ممنوعیت:
۸-۱ سامانهٔ «کارشا» در ایران طراحی شده و مدیریت می­‌شود و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری اقدام به انتقال غیرقانونی وجه یا خرید و فروش محصولاتی که از نظر قوانین جمهوری اسلامی غیرقانونی اعلام شده‌اند بکند و یا مرتکب هر فعل یا ترک فعل غیرقانونی دیگر از طریق سامانهٔ «کارشا» شود، اطلاعات حساب وی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده خواهد شد و در هرحال «کارشا» مجاز است بدون نیاز به اطلاع به کاربر نسبت به انسداد حساب کاربری اقدام نماید. موارد منع شده به شرح زیر است:
۱ تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور
۲ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با کارت‌های بخت‌آزمایی، قمار و شرط‌بندی
۳ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با فیلترشکن‌­ها و ابزارهای عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران
۴ هرگونه آموزش هک و نفوذ و دسترسی غیرمجاز
۵ کالاها یا خدماتی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمی‌کنند (خلاف قانون حمایت از مؤلفان، مصنفان و هنرمندان، قانون حمایت از نرم‌افزارهای رایانه‌ای و سایر قوانین مرتبط)
۶ کالاها یا خدماتی که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران نکارشاه باشند
۷ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با سیگار، مواد مخدر، روان‌گردان یا سایر دخانیات
۸ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور
۹ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با انواع سلاح‌های گرم و سرد
۱۰ کالاهایی که مبادله آن‌ها دارای مقررات و نظامات خاص است
۱۱ کالاها یا خدماتی که برای مصرف‌کننده خطر جدی در پی دارد
۱۲ کالاها و خدماتی که مبادله و ارائه آن‌ها طبق قانون ممنوع است
۱۳ کالاها و خدماتی که مبادله و ارائه آن‌ها مغایر با آداب اسلامی است
۱۴ کالاها یا خدماتی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند
۱۵ کالاهای قاچاق و هرگونه فعالیت یا خدمات مرتبط با کالای قاچاق
۱۶ کالاهای به‌دست‌آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات موضوعه کشور
۱۷ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با پلتفرم‌­های سرمایه‌­گذاری به جز موارد مورد تأیید در سامانهٔ «کارشا»
۱۸ هرگونه فعالیت، کالا یا خدمات مرتبط با پرداخت‌­های خیریه به جز موارد مورد تأیید سامانهٔ «کارشا»
۱۹ خرید و فروش پول و ابزارهای ذخیره پولی مانند کارت هدیه، وجوه مالی و اوراق بهادار
۲۰ استفاده از سامانهٔ «کارشا» در سایت­‌های حراج و مزایده
۲۱ استفاده از سامانهٔ «کارشا» در سایت­‌های تبلیغات کلیکی سرمایه‌­گذاری
۲۲ استفاده از سامانهٔ «کارشا» در سایت­‌های فروشگاهی که اقدام به فروش فیلم و سریال می‌­کنند و در ستاد ساماندهی پایگاه­‌های اینترنتی ثبت نشده‌اند یا به طور کلی فعالیت آن‌ها و یا محصولات آن‌ها با مقررات موضوعه کشور مغایرت دارد
۲۳ هرگونه فعالیت، کالا یا خدماتی که تحت هر عنوانی به موجب هر یک از قوانین، مقررات یا ضوابط موجود ممنوع است
۸-۲ استفاده از سامانهٔ «کارشا» در وب­‌سايت‌هايی که دارای مضامين غیرقانونی، غیراخلاقی، تهدیدکننده، توهین‌آمیز، زیان‌آور، افتراآمیز و مبتذل می‌باشند یا به نژاد، گروه یا دستهٔ خاصی از مردم توهین کرده‌اند ممنوع است و در صورت مشاهده یا وصول گزارش، حساب کاربری کاربر خاطی بدون نیاز به اطلاع به کاربر مسدود می‌گردد.
۸-۳ انتشار ویروس‌های اینترنتی به هر دلیل از جمله و بدون قید محدودیت به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران کارشا مجاز نیست و در صورت مشاهده، «کارشا» مجاز است حساب کاربری کاربر خاطی را بدون نیاز به اطلاع به کاربر، مسدود نماید. همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
۸-۴ جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات شخصی کاربران از طرف یک کاربر به هر دلیل از جمله و بدون قید محدودیت برای اهداف تجاری از طریق سامانهٔ «کارشا» ممنوع است و در صورت مشاهده یا گزارش با کاربر خاطی برخورد قانونی می‌­شود، ضمن آن‌که کارشا مجاز است حساب کاربری کاربر خاطی را بدون نیاز به اطلاع به کاربر مسدود نماید.
۸-۵ بر طبق سیاست امنیت اطلاعات، کارشا متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را محرمانه نزد خود نگه دارد مگر در موارد قانونی و یا با حکم قضایی برای مراجع ذی­صلاح فاش نکند.
۸-۶ کاربران بایستی برنامه کارشا را از منابع معتبر (صرفاً بازار و سیب‌اپ) دریافت کنند. بدیهی است در صورت بروز هرگونه مشکل در مواردی که از منابع غیرمعتبر دریافت و نصب شده‌اند، مسئولیت و عواقب هر مشکلی از جمله و بدون قید محدودیت سرقت اطلاعات بر عهدهٔ شخص کاربر است.
۸-۷ سایت‌ها یا اپلیکیشن‌­هایی که از سامانهٔ «کارشا» استفاده می‌کنند، حسب مورد دارای سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود می‌باشند. کاربران لازم است قبل از هرگونه خرید از این وب‌سایت‌ها قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. در صورت سوءاستفاده‌های احتمالی، مسئولیتی بر عهده سامانهٔ «کارشا» نیست.
۸-۸ اگرچه سیاست امنیت اطلاعات سامانهٔ «کارشا» بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری تدوین‌ شده ­است و فعالیت کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما سامانهٔ «کارشا» هیچ مسئولیتی در قبال کلاه‌برداری‌های انجام‌شده توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی بر این مبنا به سامانهٔ «کارشا» گزارش شود (به‌طور مثال انتقال وجه به فروشنده و عدم تحویل کالا از سوی فروشنده) سامانهٔ «کارشا» محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد، امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست نهاد ناظر اطلاعات تراکنش مربوطه در اختیار آن مرجع قرار می­‌گیرد.
۸-۹ هرگونه سوءاستفاده از سامانهٔ «کارشا» یا استفاده ماشینی از سامانهٔ «کارشا» به‌طوری‌که شروع کنندهٔ تراکنش یک شخص حقیقی یا حقوقی نباشد، بدون هماهنگی کتبی و رسمی با سامانهٔ «کارشا» ممنوع است و در صورت مشاهده يا گزارش، حساب کاربری بدون نیاز به اطلاع به کاربر مسدود خواهد شد.
۸-۱۰ فروشنده‌ای که از «کارشا» استفاده می‌کند، موظف است در قبال ارسال کالا یا ارائه خدمات فروخته‌شده از طریق اینترنت فاکتور اخذ نماید و پایگاه دادهٔ جداگانه‌ای برای نگه‌داری تأییدیهٔ مشتری، برای کالا یا خدمات تحویل داده‌شده داشته باشد. بدیهی است که هرگونه مسئولیت، در زمینهٔ کیفیت یا کمیت کالای ارائه‌شده و ارسال آن بر عهدهٔ فروشنده است و در صورت اعلام مشتری مبنی بر عدم دریافت کالا، فروشنده موظف به ارائه کارشا دریافت شده از سوی مشتری است.
۸-۱۱ امکان لغو کردن واریز اشتباه وجود ندارد.
۸-۱۲ سامانه «کارشا» مختار است در هر زمان که به فعاليت يا اطلاعات هويتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقيف و مدارک هويتی و شناسائی بيشتری را از وی درخواست کند. «کارشا» پس از دریافت مدارک درخواست شده، موظف به بررسی مورد مشکوک است و در صورت حل مشکل به صلاح‌دید خود، ملزم به رفع توقیف آن است.
۸-۱۳ یک کاربر می­‌تواند در صورت مشاهده فعالیت مشکوک یا غیرقانونی یک حساب کاربری، آن را به سامانه «کارشا» گزارش دهد.
۸-۱۴ کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به ادامه فعالیت در سامانه «کارشا»، حساب کاربری خود را بنا به درخواست‌شان متوقف کنند. سامانه «کارشا» پس از تسویه حساب با کاربر، حساب کاربری موردنظر را توقیف می‌کند اما از پایگاه داده‌های خود حذف نمی‌کند. این امر منشأ قانونی داشته و سامانه «کارشا» موظف است اطلاعات کاربران و تاریخچه تراکنش­‌های انجام شده را حتی در صورت خروج کاربران از سامانه نگه‌داری کند و در صورت لزوم به مراجع قانونی ارائه دهد.
۸-۱۵ بدیهی است در صورت انسداد حساب کاربری، سامانه «کارشا» موظف به تسويه حساب با کاربر است. «کارشا» مجاز است در صورتی که دلیل انسداد حساب کاربری به نحوی باشد که به صلاح‌دید «کارشا» تسویه حساب منوط به کارشاگی قضایی و یا تعیین تکلیف برخی امور است، از تسویه حساب خودداری نماید. «کارشا» مراتب تصمیم خود را جهت اطلاع و اقدام مقتضی کاربر، به ایشان اطلاع خواهد داد.
۹ شرایط انتقال وجه و کارمزدها:
۹-۱ بیشترین وجه قابل انتقال در یک تراکنش در سامانه «کارشا» پنج میلیون ریال است.
۹-۲ حداکثر تعداد تراکنش­‌های مجاز روزانه در سامانه «کارشا» صد عدد است.
۹-۳ در حال حاضر بیشترین وجه قابل انتقال از حساب کاربری در سامانه «کارشا» به حساب بانکی تعریف شده برای هر کاربر صاحب حساب، روزانه سی میلیون ریال است و این سقف با تأیید سامانه «کارشا» در موارد خاص قابل افزایش است.
۹-۴ محدودیتی برای حداکثر مبلغ قابل نگه‌داری در حساب کاربری وجود ندارد.
۹-۵ در حال حاضر انتقال وجه به‌‌صورت داخلی در سامانه «کارشا» شامل هیچ هزینه‌­ای اعم از کارمزد یا موارد مشابه نیست. همچنین ورود وجه از طریق هر درگاهی به حساب کاربری سامانه «کارشا»، شامل هیچ هزینهٔ اضافی نبوده و وجه انتقالی عیناً به‌حساب مقصد منتقل خواهد شد.
۹-۶ در حال حاضر کارمزدی برای تراکنش‌های خروجی از کارشا دریافت نمی‌­شود. چنانچه سامانه «کارشا» قصد اِعمال تغییری در این زمینه داشته باشد، پیش از اِعمال تغییرات کاربران خود را از این تصمیم مطلع می‌سازد.
۹-۷ تکمیل تراکنش انتقال وجه در سامانهٔ «کارشا» حداکثر تا ساعت ۷ صبح روز کاری بعد از تراکنش است.
۹-۸ دورهٔ زمانی تسویه حساب با صاحبان حساب کاربری پذیرندگی حداکثر تا ساعت ۷ صبح روز کاری بعد است.
۹-۹ در صورتی‌که یک حساب کاربری طی ۲ سال هیچ‌گونه فعالیتی نداشته باشد مسدود می­­‌گردد و فعال­‌سازی مجدد آن با هماهنگی سامانهٔ «کارشا» امکان­‌پذیر است.
۱۰ به جز مواردی که خلاف آن در این سند مورد تصریح قرار گرفته است، «کارشا» می‌تواند در هر زمان نسبت به تعلیق یا مسدودسازی حساب کاربری بدون نیاز به اطلاع به کاربران اقدام نماید.
۱۱ هر جا که معنای عبارت اقتضاء نماید و یا افاده چنین معنایی به طور مشخص غیرمعقول و غیرمتناسب نباشد، عبارت «حساب کاربری» شامل «حساب کاربری پذیرندگی» نیز می‌گردد.
۱۲ مقررات این سند در محدودهٔ مقررات موضوعهٔ کشور تفسیر می‌شود لذا در صورت تغییر قوانین و مقررات به نحوی که بر عمل‌کرد سامانهٔ «کارشا» مؤثر باشد، «کارشا» مجاز است، تغییرات مقتضی را اعمال نماید به نحوی که تداوم استفادهٔ کاربر از «کارشا» به منزلهٔ پذیرش کلیهٔ تغییرات است.
قواعد و شرایط طرح دعوت از دوستان «کارشا»
تعاریف
دعوت‌کننده: کاربری که از پیش در کارشا ثبت‌نام کرده و با ارسال لینک دعوت به فرد دیگر از او می‌خواهد در کارشا ثبت‌نام کند.
دعوت‌شونده: فردی است که لینک دعوت از طرف کاربر کارشا برای او ارسال می‌شود.
دعوت موفق: دعوت موفق زمانی اتفاق افتاده است که دعوت‌شونده پس از نصب اپلیکیشن کارشا، رفتار مطلوب را از خود بروز دهد. رفتار مطلوب در اینجا انجام اولین پرداخت از حساب بانکی است.
لینک دعوت: لینکی که به طور اختصاصی برای هر دعوت‌کننده ساخته می‌شود و دعوت‌شونده با کلیک بر روی آن به صفحه لندینگ طرح دعوت از دوستان هدایت می‌شود.
هدیه دعوت: مبلغ ۲۰،۰۰۰ ریال و ۵۰،۰۰۰ ریال که پس از هر دعوت موفق به ترتیب به کیف پول دعوت‌کننده و دعوت‌شونده واریز می‌شود.
پرداخت از حساب بانکی: منظور از پرداخت از حساب بانکی، پرداختی است که در آن فرد برای انتقال وجه صرفاً از موجودی پیشین کیف پول خود استفاده نمی‌کند؛ بلکه از حساب بانکی خود کیف پول را شارژ و به دنبال آن انتقال وجه را انجام می‌دهد. اولین پرداخت هر کاربر جدید کارشا به طور طبیعی به این صورت اتفاق می‌افتد. زیرا در ابتدای ورود به اپلیکیشن موجودی کیف پول او صفر است.
سازوکار طرح دعوت از دوستان «کارشا»
در طرح دعوت از دوستان «کارشا»، هر کاربر طی فرآیند و مراحل زیر در ازای افزودن کاربر فعال به کارشا، مشوق مالی دریافت می‌کند.
هر کاربر دعوت کننده لینک مختص به خود را از طریق پیامک،ایمیل پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و یا هر شیوهٔ دیگری به یک یا تعداد بیشتری فرد دعوت‌شونده ارسال می‌کند.
فرد دعوت‌شونده با کلیک بر روی لینک، به صفحه لندینگ دعوت از دوستان هدایت شده، در آن‌جا پس از وارد کردن شمارهٔ تلفن همراه خود، «کارشا» را نصب می‌کند.
پس از نصب، دعوت‌شونده در کارشا ثبت‌نام می‌کند و پس از این‌که اولین پرداخت از حساب بانکی خود را به صورت موفقیت‌آمیز انجام داد، ۵۰،۰۰۰ ریال به کیف پول دعوت‌شونده و ۲۰،۰۰۰ ریال به حساب دعوت‌کننده واریز می‌شود.
موجودی کیف پول کارشا در هر زمانی قابل انتقال به حساب بانکی کاربر است.
به چه دلایلی ممکن است هدیه دعوت به حساب من واریز نشود؟
واریز نشدن هدیه دعوت می‌تواند به یکی از دلایل زیر اتفاق بیفتد:
هر کاربر حداکثر می‌تواند ۵۰ بار هدیه دعوت‌کننده دریافت کند. به این معنی که کاربر به ازای دعوت نفر ۵۱ ام و به بعد هدیه‌ای دریافت نمی‌کند.
اگر شمارهٔ تلفن همراه وارد شده در صفحه لندینگ و شمارهٔ تلفن همراه ثبت‌نام در کارشا با همدیگر متفاوت باشند، هدیه دعوت به دعوت‌کننده تعلق نمی‌گیرد. زیرا در این صورت دعوت‌کننده توسط «کارشا» قابل شناسایی نیست.
اگر موجودی کیف‌پول دعوت‌شونده به طریقی غیر از انتقال از حساب‌بانکی‌اش افزایش یابد (به عنوان مثال شخص دیگری به کیف‌پول او پول انتقال دهد) و او از آن موجودی اولین انتقال وجه خود را انجام دهد، هنوز دعوت موفق اتفاق نیفتاده است و بنابراین هیچ‌کدام از طرفین هدیه‌ دعوت دریافت نمی‌کنند. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، دعوت موفق زمانی محقق می‌شود که دعوت‌شونده اولین پرداخت از حساب‌بانکی را انجام دهد.
اگر یک دعوت‌شونده توسط دو یا چند کاربر به کارشا دعوت شود، هدیه دعوت‌کننده به کاربری تعلق می‌گیرد که دعوت‌شونده توسط لینک او به کارشا پیوسته و دعوت موفق را محقق کرده‌است. در این شرایط، سایر دعوت‌کنندگان هدیه ۲۰،۰۰۰ ریالی را دریافت نخواهند کرد.
هم‌چنین اگر دعوت‌شونده شمارهٔ تلفن همراه خود را در صفحه لندینگ بیش از یک دعوت‌کننده وارد کرده باشد، پس از نصب و اولین پرداخت، هدیه دعوت‌کننده به آخرین کاربر (از لحاظ ترتیب زمانی) که شمارهٔ تلفن همراه در لندینگ او وارد شده اختصاص می‌یابد.
هم‌چنین اگر بیش از یک هفته میان ورود شمارهٔ تلفن همراه در لندینگ تا نصب اپلیکیشن، ثبت نام و پرداخت فاصله بیفتد، نصب انجام گرفته به دعوت نسبت داده نمی‌شود و هدیه دعوت‌کننده واریز نمی‌شود.
اگر رفتاری از سمت دعوت‌کننده/دعوت‌شونده بروز کند که سرویس پیش‌گیری از جعل «کارشا» تشخیص دهد که کاربر سعی در جعل دعوت موفق و افزایش موجودی کیف پول خود از این طریق را دارد. در صورت نیاز به بررسی بیشتر لطفاً با پشتیبانی «کارشا» تماس بگیرید.
شمارهٔ پشتیبانی: (+98) 21 4125 3333
ایمیل پشتیبانی: support@resid.ir
به‌روزرسانی قوانین و مقررات
حق به‌روزرسانی قوانین و مقررات برای کارشا محفوظ است و مسئولیت کسب اطلاع از تغییرات صورت گرفته به عهدهٔ کاربر می باشد.


تماس با ما

اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید یا می‌خواهید ما را از وجود مشکلی در سیستم آگاه کنید، با کارشا صحبت کنید. برای اینکار می‌توانید به ما email بزنید یا تماس بگیرید.
پشتیبانی (+98) 21 4125 3333 support@resid.ir
همکاری (+98) 21 4125 3001 (+98) 21 7431 4000
تیم‌های فنی ما در آدرس زیر اقامت دارند، ولی متأسفانه توان میزبانی مراجعان حضوری و پاسخگویی تلفن را نداریم.
آدرس پستی: تهران، سعادت‌آباد، خیابان فرهنگ، کوچهٔ پیوند ۲، پلاک ۸، طبقه ۴
صندوق پستی: ۱۹۹۷۷-۴۸۳۱۲
قوانین و مقررات
خرید شارژ
تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل) متعلق به کارشا پردازش هوشمند است. ©‏۱۳۹۷